Saturday, April 3, 2010

saturday

Sesiapa yang kene bkeje hari sabtu memang malang,payah,sesak,geram,leceh,takde mood,bengang,benci,marah,siut dan lain2 lg,,hehe

Yela kan time2 tu la kite nk g kenduri kawen,jumpa kwn2,lepak ngn kwn2,bsantai ngn fmly di rumah or di pantai,nk shoping2,nk relax2 tenangkan pikiran,nk kemas rumah n segala bagai leh buat kt rumah...
Utk yg stay luar dr KL sometimes nk turun kl jumpa kwn2,lepak2 santai ngn kengkawan,nk shoping kt kl hehehe..(shoping yg x shoping) sure la hari sabtu tu nk di gunakan sepenuhnye...
start nov 2009 aku kene keje stiap hari sabtu,,,arrrggggggghhhhh...x kira la sabtu minggu ke brapa mesti kene keje gak...melainkan sabtu tu jatuh 'public holiday' baru la staff2 company ni dpt cuti...(jumaat tu masing2 senyum lebar la hehe)

Rase alang2 nk bangun pagi semata mata kene keje 4jam je,,kul 12 dh balik..wat kotor baju je,wat abis minyak motor/kereta je..nk cari parking lg,,,,pukul 12 t/hari matahari tgh tpacak atas kepala tu la kene merempit balik rumah..
mmmm... tu la sedikit sebanyak luahan ketidakpuasan hati aku bile sabtu kene bkerja,,,hahaha

Akhir kata, oleh itu saya terlebih dahulu MEMOHON AMPUN DAN MAAF untuk kata kata saya di atas.jika saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengaja maupun yang di sengaja, semoga kita dapat menjalani ibadah dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, Insyaallah.

1 comment:

mysara said...

aku sokong! pasal aku pun xsuke keje ari sabu... company ngok saje bayar gaji ari sabtu utk aku men game n update blog...hahhaha

Related Posts with Thumbnails